sjukhus

Jag tänkte på detta när jag var på sjukan igår: I väntrummet finns det ju nästan alltid tidningar och böcker och sånt som man kan läsa, och oftast (iallafall jag) tar upp en och börjar läsa. Och då kom jag på att det måste vara sjukt (haha, sjukt) mycket baciller på dom. Jag menar, alla sjuka personer som kommer dit och väntar på en doktor, då blir det lätt att man tar upp en tidning och börjar läsa. Tänk alla personer som är febriga, förkylda, fulla med vattkoppor, har halsfluss (som jag jag t.ex.), influensa, öron/ögon infalammation osv.
Jag la ifrån mig tidningen när jag kom att tänka på allt detta.
/thea
 

Kommentarer
☆Z I N J A☆

haha sant^^
svar: jag är följare nr 16 nu är det din tur att följa mig, skriv vilket nummer du fick

       http://zinja.blogg.se/
Mathilda

Väldigt sant, då är det bättre att ha med sig en egen bok i väskan. Då är det i alla fall bara ens egna baciller!

       http://mathildaahlberg.se/blogg



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: