Dag 15

15 - Min favoritårstid och varför:

Om jag hade vart 10 år nu så hade jag förmodligen sagt hösten eftersom jag fyller år i september, eller julen för att man får massa paket då. Men jag måste nog säga sommaren. Man måste bara älska sommaren. Solblekt hår, röda kinder, bruna ben, sena sommarkvällar, grillning på altanen, ingen skola, bada varje dag, leva livet helt enkelt! Och just nu vill jag ha sommar mer än någonsin! 
/thea

Jag fick förresten reda på att jag kommer komma in på gymnasiet jag har valt som förstahandsval, alltså inte bara preliminärt, utan helt säkert!

Kommentarer
LYFTMER

Åh sommaren är det bästa som finns!
Grattis för att du kom in i gymnasiet du hade valt! :D

       http://Lyftmer.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: