du är så yeah yeah wow wow

Nu har jag lagt över alla bilder till datorn, så nu kan jag blogga lite!
Jag har vart i dalarna i en vecka men min familj farmor och farfar och oskar (min kusin) nu, och vi har fiskat en hel del, åkt gokart, badat, vart på orsa björnpark. Och när vi va på orsa björnpark, tog oskar kort på en björn så att stängslet inte syntes och la ut den på facebook och skrev "såg en björn när vi fiska", och det var sjukt många som trodde på det. Trodde aldriga att så många skulle tro på det faktiskt! och så ringde mormor och fråga massa! asså typherregud vad coolt! Har ni björn-frossa nu då? Va den stor? Va den bara i vattnet? Vad gjorde ni? Va ni ensamma? Och jag bara: ehh. 

Haha, lite kul var det. och nästan alla våra kompisar tror fortfarande på det..
/thea
 

 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: