Ånimskog

Hej! Blir lätt dålig uppdatering när man har annat för sig, borde egentligen sova nu men slänger in ett blogginlägg för att få lite liv i bloggen också!
Igår följde jag med thea upp till hennes stuga i ånimskog och sov där tills idag. Vi gick långa promenader, badade
 
och hade det mysigt. 
Direkt när vi kom hem idag så åkte jag till min bror för att förskotts gratta han! Han fyller egentligen år på tisdag men då är han inte hemma, så det blev lite kalas idag istället. Det bjöds på glass och annat gott.
 
Imorgon ska jag hem till mormor, har erbjudit mig att hjälpa henne med hennes trädgård, för enligt henne själv så är hon för gammal och stel haha så söt
Och sen efter det ska vi åka till något ställe och bada, kommer inte ihåg vad det hette men hon ville iallafall åka dit!
 
Nu måste jag verkligen sova, ska upp tidigt! 
Vi hörs så länge!
/Alicia
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: