dag 5

5 - En låt som får dig att gråta:

Jag tror inte att någon låt har fått mig att börja gråta faktiskt, men en låt som jag börja gråta till i en film var only hope med Mandy Moore. Jag satt och grät igenom hela den filmen! (A walk to remember)
 
Jag tycker att låtar som har vart med i så mycket bättre är väldigt fina. T.ex.
Jag och min far - Magnus uggla
Själen av en vän - Titiyo
Och disney filmer kan faktiskt beröra mig mer än ''vanliga'' låtar ibland!
 
Melissa horn gör också väldigt fina låtar som jag skulle kunna börja gråta till om jag redan var ledsen. Alltså är lite depp och sätter på musik och varenda ord som hon sjunger stämmer in på hur jag känner.
Nåt annat än det här
Lät du henne komma närmare
Du är nog den
Dessa är exempel på väldigt fina låtar utav henne.
/thea
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: