Dag 5 - typ av killar jag faller för

Förr hade jag hur många krav som helst på en kille för att jag skulle tycka om honom, typ blondt hår, bruna ögon osv.. Och sedan när de kraven fanns så kunde jag kanske tycka om honom, problemet var ju bara att jag aldrig hitta en kille som hade allt de som man sökte. Men helt ärligt så spelar det ingen större roll med utseendet har jag insett. Klart man vill ha en good-looking kille, men när man tycker om någon riktigt mycket, så bryr man sig helt enkelt inte om hur hen ser ut. Eller iallafall inte jag
Utsidan ger insidan en chans, men man får inte ha för höga krav tycker jag
 
om de måste vara någon viss typ av kille jag måste välja, så blir det nog killar som kan vara sig själva med en. 
/Alicia
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: