1-10 filmer

1. A walk to remember - Jag grät som en liten bebis när jag kolla på den! Finaste filmen.

2. Lejonkungen - Man kan inget annat än att älska den filmen. Jag älskar alla disney filmer!
 
3. The heat - Den hade biopremiär för inte allt för länge sen. Det är nog den roligaste filmen jag någonsin sett tror jag!
 
4. An american crime - Jag har sett den hur många gånger som helst. Den är verklighetsbaserad och riktigt hemsk.
 
5. Allt för min syster - Denna filmen grät jag mig också igenom och kan se den om och om igen.
 
6. Alla fast and furious filmer - Fartfyllda filmer som jag tycker är asroliga att titta på
 
7. Niceville - Fin historia och visar verkligen hur folk hade det för inte alls länge sedan.
 
8. The hunger games - Catching fire - Älskar katniss och peeta, finns inga bättre par i en kärleksfilm
 
9. The notebook, dear John, the last song  - De får komma på samma plats. Tycker attd et är väldigt fina filmer, men inga märkvärdiga
 
10. Saras nyckel - Såg den i skolan för ungefär 2 år sedan, men har inte kunnat sluta tänka på den!
 
Detta är alltså topp 10 fillmer, enligt mig. Man har ju sett så himla många, så det är svårt att välja ut bara 10 stycken, men jag tror att detta blir ganska bra! 
 
Nu ska jag ta och titta på 12 years a slave som jag har hört ska vara riktigt bra!
/thea

Kommentarer
Cassandra Lagermark

åh vad jag skulle vilja peta in Lotr på första platsen ;) xD

       http://chai.webblogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: