I hate that I love you so

Hej! Nu har det vart fruktansvär bloggning. Men jag har helt enkelt haft något hela tiden och det är mycket som har hänt och sådär. 
Jag har ju varit med på lucian, både i skolan och i komunen. I komunen hade vi rätt så fullt schema närmare 26 föreställningar tror jag att det var och i skolan blev jag själva lucian så det kände jag att jag inte kunde tacka nej till. 
Jag har även fyllt år 15 bast haha, nu när alla fyller 16 så fyllde jag 15. Men så är det att fylla år så sent som i december. Jag hade också världens tråkigaste nyår tror jag. Jag fick stanna hemma efter att jag bråkade med mamma. Men jag hade det allt trevligt ändå med släkten som kom hit även fast det hade varit roligare med att fira med mina vänner.
Och min jul var perfekt, fick saker som jag önskade mig och hade trevliga dagar med släkten!
 
/Alicia 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: