Sommarlovet börjar med spöregn och oska!

Kvällen började inte så kul igår, trodde att det skulle bli skit tråkigt. Men vid 10-halv 11 ungefär kom Martin, Hampus, jan och Tobbe (Therese också, som jag var med innan)
Och vi satt i mitt uterum och jan spela gitarr och resten av killarna sjöng allsång och diskutera en del saker!
Den strax efter 11 cykla vi till stinsen för att se om vi hade vunnit något, men det hade vi inte. Då hängde Emilia Tobbe (en annan Tobbe) Daniel och alle med hem istället och vi satt och prata en bra stund. Tobbe drog vid 12, Meli vid 2, Therese somnade 3 ungefär och jag Daniel och alle satt och prata till 4 nästan!

Kvällen/natten blev iallafall roligare än vad jag trodde den skulle bli!

/thea


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: