lite dött

har inte haft tid för att blogga nu på några dagar. I onsdags fyllde jag år och igår till idag har min klass och en klass till paddlat, vandrat och sovit i tält i en natt.


Min födelsedag var jättebra och jag fick massa fina och bra saker!
Tältningen var kall och varm och jonnig och rolig, haha! Nej men det var ju varmt på dagarna, men på natten när det blev minusgrader, blev det väldigt kallt.. kände mig som en isbit inne i sovsäcken, med flera lager kläder på mig!
Men det va ändå ganska roligt!
 
Nu sitter jag på mitt rum och är sjukt trött!
/thea
 
Min Elin
äkta skratt, haha!
 
 

Kommentarer
Helen

Usch minns när vi hade två dagar sådär med min gamla klass. Visst var e roligt att övernatta med klassen men paddla och sova tält var inte kul :P

       http://heleeens.bubbleroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: