hooked on a feeling

har inte gjort nåt på flera dagar känns det som.. skolan, äta, träna, sova varje dag typ, fast har inte tränat speciellt mycket denna veckan kom jag på eftersom jag har vart/är förkyld!
Men idag var jag med på en träningsmatch (handboll) mot killarna som är 2 år yngre än mig och vi vann! 
Så det kändes skönt!

Nu har jag bara suttit och pratat med mamma och pappa om gymnasieval och jag vet inte vad jag ska välja.. Blir lite småstressad, även om det är ganska långt kvar att välja!

Imorgon ska mamma och pappa till stugan men jag vet inte om jag följer med, för vet inte vad jag ska göra dääääär. Jag sitter typ helt ensam i våran lilla gäststuga medans mamma och pappa bygger på huset!
Hade bra /thea

på tal om 9/11 som var för två dagar sedan..
 

Kommentarer
♦ Amandah - Mode, Skönhet & Inspiration ♦

haha.. oj. läskig bild. :O

ps. Har en bloppis nu på bloggen med lite billiga saker, kika gärna in om du är intresserad. ^^ d.s

       http://aamandah.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: