Myggbett som svider & gyllene tider

Återigen så har det vart kass uppdatering från mitt håll, men jag har helt enkelt haft fullt upp och inte tänkt så mycket på bloggandet.
I fredags åkte jag och Thea upp till Karlstad för att kolla på gyllene tider!
Där sov vi en natt och nästa dag bar det hem.
I måndags var jag på skara sommarland med familjen, hade aldrig vart där förut så det var kul att få komma dit.
Och just nu sitter jag inne på Therese rum och väntar på att hon ska vakna, sov hos henne inatt.
Oj kom just på att mina föräldrar kommer vilken minut som helst, måste nog väcka henne haha

Kram Alicia

Thea testar sängen på hotellrummet


Kommentarer
Elin

Planer inför resten av sommaren?

       http://elinkristensson.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: