Beachvolley/Kolmården

Ursäkta för dålig bloggning, men blogg-appen har inte alls funkat för mig och jag har inte suttit något vid datorn, och så har thea vart på elit-läger så hon har inte heller kunnat blogga.
Men iallafall så träffade jag thea i lördags, vi kollade lite på beachbolleyn som de hade. Men vi kollade bara någon match och sen sola och badade vi istället. 
 
 
 
 
Just nu är jag i norrköping! Så sjukt långt att åka, höll på att dö flera gånger i bilen för att jag bara kunde sitta stilla.. 
Idag var vi en sväng till kolmården, hade inte vart där sen jag var liten så det var ett önskemål från mig, haha!
Jo men det var lite mysigt bland alla djur överallt med mamma och pappa! 
 
Jag kanske slänger in ett inlägg imorgon, annars kan det hända att det blir på torsdag istället eftersom att jag ska till sofia nästan direkt när vi kommer hem på onsdag och sen sover jag där.
 
Men ha det bäst, puss. 
/alicia 
 
 
Sista bilden här är ju kass, för er som inte ser så är det delfiner haha
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: