Min sommar

1. handbollslaget på lagfest | 2. Jag och jossan i början på sommaren | 3. Jag och alicia på vita sannar | 4. Jag och Therese O på avslutningsdagen | 5. Med klassen i älvhögsborg | 6. Alicia på vita | 7. Maja, Meli och Therese på kanalyran
1. På tylösand med dalslandslaget (elitlägret) | 2. Jag och alicia tog massa kort | 3. Jag, Becca och Oskar ska åka go kart (i dalarna) | 4. Oskar som hoppar från ett hopptorn ( i Dalarna) | 5. Dalslandslaget träffar hedvig Lindahl (elitlägret) | 6. Jag och Johan på skolavslutningen | 7. Jag och Elin i slutet på sommarlovet
1. Jag och elin firar midsommar ( i Sunne) | 2. Jag och jossan som ha sminkat oss, mycket | 3. Jag och elin på en promenad i skogen (i Sunne) | 4. Jag och alicia i min stuga | 5. En hand och en sol, haha | 6 och 7. Jag och alicia på Gyllene Tider i Karlstad
1. Elin åker lian i liane | 2. Jag och Sofia på vita sannar | 3. Jag och Sofia åker båt hos Elin | 4. Jag och elin i vattnet i liane

Min sommar har verkligen vart jätte bra! Det här är inte ens alls jag har gjort, men hade så bra!
/thea
 

Kommentarer
Elin

det är bra, själv?

       http://elinkristensson.blogg.se
Helen

Man ser verkligen att du haft en bra sommar :)

       http://heleeens.bubbleroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: